Воскресенье, 22.09.2019, 20:06
Математична освіта Полтавщини
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входу
Математика для школи
formula.co.ua – математика для школи
Корисні лінки
  • Всеукраїнський турнір юних математиків імені професора М.Й.Ядренка
  • Український сайт конкурсу "Кенгуру"
  • Всеукраїнський турнір математичних боїв імені академіка НАН України І.І.Ляшка для юних українських математиків
  • Математичний конкурс "Золотий ключик" для учнів 4-9 класів
  • Юному математику
  • Державна бібліотека України для юнацтва
  • Сайт "Математика в школах України"
  • Інтернет-ресурси для вчителів математики"
  • Каталог освітніх ресурсів з математики
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Відвідування сайту
    Free counters!
    Главная » 2014 » Февраль » 28 » Відбувся семінар учителів математики Зіньківського району «Впровадження проектних технологій у навчання математики»
    10:40
    Відбувся семінар учителів математики Зіньківського району «Впровадження проектних технологій у навчання математики»

    Гостинно зустріли 25 лютого вчителів математики району господарі Тарасівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Зіньківської районної ради Полтавської області. В своєму виступі директор школи Василинка Сергій Петрович розповів про історію школи, окреслив коло проблем, над вирішенням яких сумлінно працює весь педагогічний колектив, побажав усім учасникам семінару плідної роботи.


    Ілюстрацією проектної технології стали уроки математики з тем: 5 клас «Додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками» учитель Мелешко Наталія Іванівна, 11 клас «Задачі, що приводять до поняття інтеграла» учитель Фесун Тетяна Василівна. Під час відвідування уроків вчителі математики вивчали методику використання проектної технології та аналізували рівень знань учнів на різних етапах уроку з даної теми. Після закінчення уроків був проведений їх детальний самоаналіз та обговорення вчителями-предметниками. На думку присутніх колег проведені уроки продемонстрували, що у процесі спільної діяльності під час роботи над проектом в учнів формуються такі якості, як уміння працювати в колективі, брати відповідальність за вибір, рішення, розділяти відповідальність, аналізувати результати діяльності, підкоряти свій темперамент, характер, час інтересам спільної справи. При роботі в групі у них виховується почуття колективізму, співпереживання, взаємодопомоги, взаємовиручки. Учні добували навички роботи з прикладними програмами, навчились знаходити необхідну інформацію в Інтернеті. Вони довели собі, що без математики неможлива успішна діяльність людини. Крім того, досвід роботи з методу проектів показує, що учні можуть виступати активними учасниками процесу створення проекту, виробляти свій власний погляд на інформацію, намічати мету і задачі й шукати шляхи їхнього рішення. Метод проектів дозволяє учням учитися на власному досвіді й досвіді інших у конкретних справах і приносить задоволення учням, що бачать продукт власної праці. Щоб учні навчились розв’язувати задачі, треба дати їм можливість самостійно працювати. Метод проектів передбачає дуже велику підготовчу роботу. За одноголосним рішенням всіх вчителів математики проведені уроки – уроки високої ефективності.

    Позакласний захід «Славетні математики України» познайомив учасників семінару та учнів школи з відомими земляками-математиками: М. Остроградським, Л. Тумаркіним, М. Кравчуком, їх життєвим шляхом та здобутками.

    Після проведених заходів відбувся круглий стіл по обміну досвідом між вчителями математики. Були заслухані та обговорені досвіди: вчителя-методиста Опішнянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів Нечипоренко Л.Н. «Розвиток творчої активності учнів у процесі навчання математики», та старшого вчителя Педяш О.В. «Форми і методи роботи з обдарованими учнями на уроках математики та інформатики».


     

    Рекомендації семінару

    вчителів математики Зіньківського району

    1.                  Використовувати проектне навчання, яке має велику цінність як засіб відірватися від „знаннєвої” освіти та перейти до прагматичного, діяльнісного, особистісно-зорієнтованого підходів у навчанні, у процесі загальноосвітньої підготовки школярів.

    2.                  Схвалити досвід роботи вчителів математики Опішнянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів: Педяш О.В. «Форми і методи роботи з обдарованими учнями на уроках математики та інформатики», Нечипоренко Л.Н. «Розвиток творчої активності учнів у процесі навчання математики».

    3.                  Використовувати у своїй роботі досвід вчителів математики Опішнянської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів: Педяш О.В., Нечипоренко Л.Н.

    4.                  Підвищувати зорієнтованість уроків математики на можливості обдарованих учнів.

    5.                  На уроках математики знайомити учнів з видатними земляками-математиками М. Остроградським, Л. Тумаркіним, М. Кравчуком. Використовувати краєзнавчий матеріал у навчанні математики.

    методист О.В. Божинська

    Просмотров: 379 | Добавил: методист | Рейтинг: 0.0/0
    Пошук
    Сайт ПОІППО
    Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики
    Календар
    «  Февраль 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    2425262728
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2019 Бесплатный хостинг uCoz