Суббота, 20.04.2019, 02:43
Математична освіта Полтавщини
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входу
Математика для школи
formula.co.ua – математика для школи
Корисні лінки
  • Всеукраїнський турнір юних математиків імені професора М.Й.Ядренка
  • Український сайт конкурсу "Кенгуру"
  • Всеукраїнський турнір математичних боїв імені академіка НАН України І.І.Ляшка для юних українських математиків
  • Математичний конкурс "Золотий ключик" для учнів 4-9 класів
  • Юному математику
  • Державна бібліотека України для юнацтва
  • Сайт "Математика в школах України"
  • Інтернет-ресурси для вчителів математики"
  • Каталог освітніх ресурсів з математики
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Відвідування сайту
    Free counters!
    Главная » 2019 » Январь » 20 » Перезавантажуємося і орієнтуємося на роботу в НУШ
    19:22
    Перезавантажуємося і орієнтуємося на роботу в НУШ

       18 січня для вчителів математики, інформатики та природничих дисциплін м. Полтави на базі ЗЗСО №34 вдруге відбувся флеш-семінар «Нова школа – нові ми. Перезавантаження»

      Зробивши висновки з минулого року та врахувавши побажання вчителів, організатори додали до назви слово "перезавантаження", що означає вдосконалення організації проведення, розширенні та оновленні тем, акцентуванні уваги на сучасних напрямах в освіті, одним з яких є STEM-освіта.

       Під час флеш-семінару вчителі мали можливість підвищити свій професійний рівень, здійснити обмін досвідом, майстерністю.

      Кожен педагог був готовий до виступу з питань урочної та позаурочної діяльності, формування інтересу до предметів, роботи у новій українській школі, впровадження STEM-освіти.

                 

       У першій та другій флеш-сесіях були задіяні 8 вчителів математики та інформатики, які розглянули актуальні питання:

    - вчимося в школі: електронна ера ведення сімейного бюджету;

    - соціальні мережі в сучасному житті класного керівника;

    - використання інтерактивних вправ Matific на уроках математики у 5-6 класах;

    - вивчення 3Д-моделювання учнями;

    - ментальне картографування на уроках математики, фізики та інформатики;

    - топ корисних освітніх інструментів сучасного вчителя;

    - навчання через проекти;

    - використання методики CLIL на уроках циклу MINT.

       Ведучі флеш-сесій 1 і 2 вчителі ЗЗСО №№ 3, 16,  17, 25, 29,  31, 32, 33,  ВЗШ №1: Клітна Є.П., Маник С.С., Шуліка О. С., Момот Ю. А., Міхопарова О. В., Шугаєв Є.К., Пушкарєва О. А., Кривко Н. В., Бровко Ю. В., Романова Н. Г., Ткаченко Л.Г., Гончарова Г.С., Голуб А. М., Зуй В.І.

       У перервах між флеш-сесіями працювали виставки. Під час першої з них, що мала назву «Впроваджуємо STEM-освіту. Місто роботів», вчителі ЗЗСО №№ 16, 21, 36 Сидоренко О. О., Гевленко А.С., Іванова В.В. представили досвід впровадження гуртків з робототехніки у своїх закладах. У другій виставці «STEM-освіта в дії. Учнівські проекти» свої здобутки представляли ЗЗСО №№ 4, 6, 7, 8, 29, 34, 37, 38, інтернат № 2, ПОЦНТТУМ,  а саме, електродвигун, освітлювач, інкубатор, вітроелектростанція, металодетектор, повербанк, електромобіль, прилад для визначення теплопровідності, електроялинки, прилад антистрес, портативна колонка, електрошокери, лабораторія Ейнштейна.

               

       Учителі-учасники першого та другого Всеукраїнських хакатонів для вчителів «STEM: гендерночутливий підхід до навчання у школі» поділилися з учасниками враженнями та особистими здобутками від участі у Всеукраїнських заходах.

      Союз однодумців наприкінці другої флеш-сесії дозволив обрати ведучіх флеш-сесії 3. Ними стали вчителі ЗЗСО №№ 5, 14, 16, 17, 26, 29, 33, 34:  Олексійчук Л. Ф., Козлова В. В., Сидоренко О. О., Ковалевська В.В.,  Горпинченко О. Ю., Алєксандрова А. Г., Юшкова В. В., Миргород О. В.

    Теми, які були представлені під час цієї флеш-сесії:

    - створення ситуації успіху як основа формуваннякомпетентного громадянина;

    - фестиваль натхнення. Вчительська Тухля;

    - гра «Де логіка?»;

    - кейс-технології у процесі навчання математики;

    - використання міжпредметних зв’язків при вивченні математики як як засіб формування проедметної та ключових компетентностей учнів;

    - особивості ментального картографування;

    - формування критичного мислення на уроках математики;

    - подивись, торкнись, скажи.

      Учасники мали можливість сфотографуватися у фотозоні семінару, працювали над проектом «Портрет вчителя майбутнього. НУШ 2022». Підсумки семінару яскраво продемонструвало «Дерево рішень». Учителі висловили загальне враження щодо роботи флеш-семінару: нова форма роботи, актуальні теми, професійні виступи, корисна інформація тощо.

                                    Методисти ММК Семено Л. Д., Северенчук Н. Я.

    Просмотров: 71 | Добавил: Stas | Рейтинг: 5.0/1
    Пошук
    Сайт ПОІППО
    Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики
    Календар
    «  Январь 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2019 Бесплатный хостинг uCoz