Воскресенье, 22.09.2019, 20:07
Математична освіта Полтавщини
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входу
Математика для школи
formula.co.ua – математика для школи
Корисні лінки
  • Всеукраїнський турнір юних математиків імені професора М.Й.Ядренка
  • Український сайт конкурсу "Кенгуру"
  • Всеукраїнський турнір математичних боїв імені академіка НАН України І.І.Ляшка для юних українських математиків
  • Математичний конкурс "Золотий ключик" для учнів 4-9 класів
  • Юному математику
  • Державна бібліотека України для юнацтва
  • Сайт "Математика в школах України"
  • Інтернет-ресурси для вчителів математики"
  • Каталог освітніх ресурсів з математики
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Відвідування сайту
    Free counters!
    Главная » 2014 » Февраль » 7 » Метод проектів як освітня технологія
    22:54
    Метод проектів як освітня технологія
    Метод проектів як освітня технологія

    4 лютого 2014 року на базі ЗОШ №4 м.Комсомольськ цікаво і змістовно пройшла методична панорама з теми «Формування математичних компетентностей шляхом використання методу проектів».

    Керівник міської творчої групи учителів математики Невесела А.П. відзначила, що у сучасній педагогіці проектне навчання використовується не замість систематичного предметного навчання, а поряд з ним – як компонент освітніх систем. Переваги даного методу навчання для вчителів полягають у можливості вдосконалення свого професіоналізму, розвитку співробітництва з колегами, а також у побудові відносин з учнями.

    На засіданні вчителі мали змогу ознайомитись із основними вимогами щодо використання методу проектів при вивченні математики, із перевагами цього методу та створити навчальний проект з теми «Види трикутників».

    Учителі погодились із тим, що метод проектів є одним із засобів організації дослідницької діяльності учнів на уроках математики, який:

    а) дозволяє встановлювати інтеграційні зв’язки математики з іншими освітніми галузями (фізика, хімія, біологія, інформатика, мистецтво), що забезпечує цілісність, істинність знань;

    б) надає можливість багатофункціональної підготовки учнів у нових соціально-економічних умовах;

    в) забезпечує активацію процесу навчання на основі мотивації діяльності, поетапної організації праці, аналізу ходу практичних робіт, їхньої діагностики й методу виправлення недоліків, експертної оцінки виконаної роботи;

    г) забезпечує формування соціально значимих якостей особистості;

    д) сприяє реалізації диференційованого та індивідуального підходу в навчанні.

     

    С.І.Негода, методист ММК
    Просмотров: 516 | Добавил: Admin_TG | Рейтинг: 0.0/0
    Пошук
    Сайт ПОІППО
    Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики
    Календар
    «  Февраль 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    2425262728
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2019 Бесплатный хостинг uCoz