Воскресенье, 22.09.2019, 20:07
Математична освіта Полтавщини
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входу
Математика для школи
formula.co.ua – математика для школи
Корисні лінки
  • Всеукраїнський турнір юних математиків імені професора М.Й.Ядренка
  • Український сайт конкурсу "Кенгуру"
  • Всеукраїнський турнір математичних боїв імені академіка НАН України І.І.Ляшка для юних українських математиків
  • Математичний конкурс "Золотий ключик" для учнів 4-9 класів
  • Юному математику
  • Державна бібліотека України для юнацтва
  • Сайт "Математика в школах України"
  • Інтернет-ресурси для вчителів математики"
  • Каталог освітніх ресурсів з математики
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Відвідування сайту
    Free counters!
    Главная » 2014 » Февраль » 25 » Математика у сучасній школі
    17:57
    Математика у сучасній школі

                                                                Математика у сучасній школі

              Згідно плану роботи методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради  та плану роботи творчої групи вчителів математики м. Миргород  21 лютого 2014 року на базі Миргородської гімназії ім. Т.Г.Шевченка відбулося засідання вчителів математики. Тема, над якою працювали члени творчої групи, – «Застосування інтерактивних методів навчання як один із шляхів підвищення ефективності уроків математики». Зі своїми здобутками ознайомили колег педагоги Миргородської гімназії імені Т.Г. Шевченка: Радченко Олена Іванівна, учитель вищої категорії, «Учитель – методист», та Кравченко Наталія Миколаївна, учитель вищої категорії, «Старший учитель».

             Педагоги гімназії яскраво проілюстрували, як, використовуючи сучасні засоби навчання та програмове забезпечення, можна легко, швидко, з чистими руками, будувати складні графіки, перетворюючи їх з одного виду в інший за лічені долі секунди. Як просто опитати теоретичний матеріал та перевірити вміння використовувати його на практиці. Такі глибокі знання мають учні, що вивчають математику 8 годин на тиждень…

             Члени творчої групи зійшлися на думці: ці педагоги є майстрами своєї справи. Кожна секунда їх уроків була якісно використана, охоплення учнів на занятті – 100%. Швидкий темп уроків спонукав школярів слідкувати за тим, що говорять однокласники та вчитель. Учні на уроці виступали в ролі вчителя, критика; особи, що може сама себе оцінити, навчити, проконтролювати.

             У процесі обговорення побаченого математики дійшли висновку, що у центрі сучасної освіти стоїть, мабуть, не стільки сам предмет (хоча його роль беззаперечно вагома), скільки способи мислення, діяльність, здатність вирішувати складні проблеми шляхом аналізу, відшарування головного від другорядного; вміння усвідомлювати наслідки прийнятого рішення.

             Члени творчої групи вирішили, що варто систематично вчителям залучати учнів до підготовки уроків, викладення нового матеріалу, аналізу шляхів розв’язання та доведення. Школярі  не тільки вчаться самостійно здобувати знання, а й пробують свої сили у навчанні інших. Яскравими прикладами цього є робота в парах, групах, використання сучасних технічних засобів навчання, що дають змогу швидко доводити або заперечувати думку своїх опонентів.

             Прекрасно, коли у тандемі з учителем та учнями активно співпрацюють і батьки. Саме там, де цей трикутник нерозривний – ширше поле для діяльності, креативу і вчителеві, і школярам. А у виграші  - всі!!!

     

    Невєрова Ю.В,.

     методист методичного кабінету відділу освіти Миргородської міської ради 

    Просмотров: 420 | Добавил: мМиргород | Рейтинг: 0.0/0
    Пошук
    Сайт ПОІППО
    Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики
    Календар
    «  Февраль 2014  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    2425262728
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2019 Бесплатный хостинг uCoz