Четверг, 23.11.2017, 05:31
Математична освіта Полтавщини
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входу
Математика для школи
formula.co.ua – математика для школи
Корисні лінки
  • Всеукраїнський турнір юних математиків імені професора М.Й.Ядренка
  • Український сайт конкурсу "Кенгуру"
  • Всеукраїнський турнір математичних боїв імені академіка НАН України І.І.Ляшка для юних українських математиків
  • Математичний конкурс "Золотий ключик" для учнів 4-9 класів
  • Юному математику
  • Державна бібліотека України для юнацтва
  • Сайт "Математика в школах України"
  • Інтернет-ресурси для вчителів математики"
  • Каталог освітніх ресурсів з математики
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Відвідування сайту
    Free counters!
    Главная » 2016 » Март » 29 » Семінар в Лубенській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
    07:04
    Семінар в Лубенській ЗОШ І-ІІІ ступенів №2

        Забезпечення високоякісної освіти на всіх етапах і рівнях, оцінка досягнутої якості, проведення порівняльних досліджень – це завдання сьогодення, які мають не лише педагогічний, а й соціальний, політичний, управлінський і суто науковий контекст. За таких умов удосконалення діяльності кожної школи вимагає пошуку і застосування адекватних засобів, методів та прийомів, що існують у вітчизняній практиці, націлених на розв’язання педагогічних проблем підвищення якості освіти, забезпечення доступу до неї всіх громадян України.

        З цією метою 25 березня 2016 р. на базі Лубенської загальнооосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 проведено плановий міський семінар-практикум з теми "Педагогічний моніторинг як один із інноваційних засобів управління процесом розвитку та вдосконалення особистості дитини", учасниками якого були директори шкіл та їх заступники, працівники управління освіти, міського методичного кабінету. Із доповіддю-презентацією виступила заступник директора з НР Самокиша К.Г., яка зазначила, що ефективним інструментом визначення та оцінювання роботи вчителів є моніторинг, який передбачає безупинне, тривале спостереження за діяльністю як учнів, так і педагогів ; мотивує до позитивних змін, коригує та координує діяльність всіх учасників НВП .

        Фундаментальна природничо-математична освіта є одним з основних факторів розвитку особистості, що потребує оновлення її змісту з урахуванням суспільних запитів, потреб інноваційного розвитку науки та виробництва, запровадження сучасних методів навчання, удосконалення механізмів оцінювання результатів навчальної діяльності. Але не можна скласти повне уявлення про рівень засвоєння математичних знань і набуття навичок виконання математичних операцій, спостерігаючи за дітьми тільки на уроках математики. Якщо вести мову про компетентність учня, необхідно знати, як математичні знання застосовуються ним при вивченні інших предметів. Іншими словами, чи вміє він переносити в нестандартну ситуацію вивчені та засвоєні раніше поняття, закони та закономірності.

         Високий рівень професійної майстерності, досконале володіння інноваційними педагогічними технологіями продемонстрували вчителі школи під час проведення відкритих уроків : Семенова І.В. (вч.математики та інформатики), Склярова Л.Л (вч.математики), Рєпіна І.О.(вч.початкових класів), Гринь А.В.(вч.англ.мови), Волошина І.В.(вч.хімії), Корніяченко Л.І (вч.укр.мови та літератури). Семінар сприяв поширенню досвіду роботи школи з питань забезпечення високоякісної освіти на всіх етапах і рівнях організації навчально-виховного процесу.

    Просмотров: 208 | Добавил: Stas | Рейтинг: 0.0/0
    Пошук
    Сайт ПОІППО
    Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики
    Календар
    «  Март 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2017 Бесплатный хостинг uCoz