Четверг, 23.11.2017, 05:28
Математична освіта Полтавщини
Главная | Регистрация | Вход
Меню сайта
Форма входу
Математика для школи
formula.co.ua – математика для школи
Корисні лінки
  • Всеукраїнський турнір юних математиків імені професора М.Й.Ядренка
  • Український сайт конкурсу "Кенгуру"
  • Всеукраїнський турнір математичних боїв імені академіка НАН України І.І.Ляшка для юних українських математиків
  • Математичний конкурс "Золотий ключик" для учнів 4-9 класів
  • Юному математику
  • Державна бібліотека України для юнацтва
  • Сайт "Математика в школах України"
  • Інтернет-ресурси для вчителів математики"
  • Каталог освітніх ресурсів з математики
  • Статистика

    Онлайн всего: 1
    Гостей: 1
    Пользователей: 0
    Відвідування сайту
    Free counters!
    Главная » 2016 » Январь » 13 » Обговорюємо проблеми профільного навчання
    08:12
    Обговорюємо проблеми профільного навчання

     12 січня на базі гімназії №21 м. Полтави відбувся круглий стіл «Організація  поглибленого та профільного навчання  математики».

      В даному навчальному році «круглі столи» збирають вчителів математики міста для вирішення проблем, пов’язаних з викладанням предмету на профільному та поглибленому рівнях.    Запрошені  вчителі  із  ЗНЗ  №№ 5, 6, 9, 17, 26, 30, 31, 32, 33, 38.

     Руссу Т.Г. (гімназія №33) детально проаналізувала спільне та відмінності в програмах. Яцун Т.М. (гімназія №31) розповіла про організацію роботи по підготовці учнів до ЗНО, олімпіад,  МАН. Вчителі кафедри математики гімназії №21 поділилися досвідом викладання математики в класах з поглибленим вивченням предмету (8-9кл.), організацією допрофільної підготовки (5-7 кл.), роботою в профільних математичних  класах. Ознайомили присутніх з додатковою літературою, яку використовують при підготовці до проведення уроків.

     Прийшли до спільної думки, що профілізація навчання передбачає підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності, ерудиції, загальної культури. Вчитель вже не є єдиним і головним джерелом інформації, а, насамперед, організатором самостійної роботи учнів та консультантом.  А очікувані результати від учнів: уміння застосовувати знання на практиці, звичка нічого не сприймати на віру, здатність до самоаналізу, самовдосконалення, вміння творчо працювати, соціальна активність, відповідальність.

                                                                                                                                                          Методист   Л.Семено

    Просмотров: 206 | Добавил: мПолтава | Рейтинг: 0.0/0
    Пошук
    Сайт ПОІППО
    Всеукраїнська учнівська олімпіада з математики
    Календар
    «  Январь 2016  »
    ПнВтСрЧтПтСбВс
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031
    Архів записів
    Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Copyright MyCorp © 2017 Бесплатный хостинг uCoz